fredag 21 november 2008

Julstädning & Julpyntning

Nästa helg är det första advent och det brukar vanligtvis innebära att jag plockar fram mitt julpynt. Så blir det dock inte i år då första advent kommer att spenderas i Tallin. Då jag inte vill komma hem där i början på december till ett opyntat hem har jag bestämt mig för att plocka fram mitt julpynt i helgen. Det är lite tidigt, men hellre lite tidigt än lite för sent. Är man en juloholic så är man!

Idag blir det julstädning av hemmet och när det är färdigt kommer mina julkartonger plockas upp så jag kan gå igenom dem. Det är mycket att göra, men det ska bli så skoj! Vilken helg!

1 kommentarer:

pysseltanten sa...

Har oxå börjat julpynta lite i helgen!
Man glömmer verkligen hur mycket julsaker man i själva verket har från år till år!
Fast det är alltid lika kul när man plockar fram...

Ha det bäst i pynteriet!!

Kramizar