lördag 31 oktober 2009

Gratis julkonsert i Umeå

Den 4 december kommer Nationskören ha två GRATIS julkonserter i Stadskyrkan här i Umeå. De kommer sjunga klassiska julsånger som till exempel Staffan var en stalledräng, White Christmas och Carol of the bells. Jag har  själv sett deras julkonsert de två sista åren och den brukar vara riktigt bra så jag rekommenderar er att gå och se någon av konserterna om ni har möjlighet.

De har ännu inte spikat vilken tid konserterna kommer äga rum, men jag lovar att uppdatera så snart jag fått den informationen!

3 kommentarer:

Hanneles jul sa...

Drt ska jag berätta för sonen i Umeå.

Sanna sa...

Vad roligt att du länkar! (Nästan) Ännu roligare ned gratis julkonsert, synd bara att jag bor lite för långt ifrån Umeå, men vem vet, de kanske har något liknande här där jag bor :)

Ida sa...

Hanneles Jul - Gör det! :)

Sanna - Vad bra att du tycker att det är roligt att jag länkar! Det finns säkert något liknande i din närhet :)