tisdag 20 oktober 2009

IKEA 2009

Jag har nu suttit ett bra tag och svarat på era kommentarer samt kikat runt bland era bloggar. Trots att jag bara var i Stockholm från torsdag tills idag så hade jag missat massor. Men nu är jag uppdaterad igen :)

Jag var i Stockholm på studieresa men lyckades faktiskt lura med mig tre av mina klasskamrater på IKEA i Kungens Kurva i söndags. Det var härligt att få åka dit och klämma på allt julpynt. Jag gillade verkligen att sakerna gick i mer klassiska julfärger då det är mer min stil men då jag skulle åka buss hem och inte ville släpa på för mycket saker blev det inte så mycket handlat. Men lite ljus, ett par söta påsar och två syltburkar köptes i alla fall som ska få komma fram i jul.

2 kommentarer:

Rester till middag sa...

Kul att IKEAS jul är bra i år. Jag ska dit nästa vecka. Längtar!

Ida sa...

Vitavillan - Ja, jag tycker att IKEAS jul är betydligt bättre i år än tidigare. Men det handlar väl mest om vad man gillar :)