onsdag 4 november 2009

Jul och Hantverksmässa

Jag fick ett mail med information om Jul och Hantverksmässan i Kista. Nu ligger Kista kanske lite väl långt bort från mig men jag tyckte mässan verkade intressant så jag tänkte att jag kunde sprida informationen vidare till er. Några av er kanske bor i Stockholmsområdet och har möjlighet att besöka mässan.

Den 3-6 december går Jul och Hantverksmässan i Kista av stapeln och fokus kommer ligga på både hantverk, design och delikatesser. Det kommer finnas ungefär 150 utställare på plats och mässan har valt att satsa på en kombination av unika klappar och aktiviteter. Man kan till exempel få prova på att blåsa och gravera glas (som ni ser här på bilden till vänster) och att handstöpa ljus.

Jag tycker det låter som en riktigt bra mässa och hade gärna besökt den om jag bott lite närmare. Om Du tycker att den låter intressant och vill få mer information kan du läsa mer här.

Foto: Julhantverk

0 kommentarer: