onsdag 2 december 2009

Mysig morgonrutin såhär i juletid

För andra morgonen i rad klev jag upp, kokade en kopp te och kröp upp i soffan framför julkalendern.  Jag gillar verkligen att ha en sådan lugn stund på morgonen innan jag åker hemifrån och är borta hela dagen. En bra start på dagen helt enkelt.

Jag tycker dock inte att julkalendern går åt rätt håll då jag tycker att dagens avsnitt var sämre än gårdagens. Men jag har läst på flera bloggar att deras barn tycks gilla den och det tycker jag är huvudsaken. Visst är det roligt om även vi vuxna uppskattar julkalender men jag tycker inte att det är det viktigaste.

Å jag kommer nog fortsätta se den ändå. Jag gillar som sagt min nya morgonrutin..



1 kommentarer:

Sara sa...

Min 11 åriga lillasyster tyckte den var töntig :P Jag tycker den är rätt okej att kolla på men däremot så är den ju inte så jättejulig :(