onsdag 1 december 2010

1 december

Äntligen, äntligen är det första december! Tyvärr hade jag redan lämnat hemmets trygga vrå i morse när julkalendern visades så den får jag se ikväll istället.  Det känns lite tråkigt att bryta min tradition att krypa upp i soffan och se första avsnittet av julkalendern samtidigt som jag äter frukost men så blir det när man måste jobba. Sedan trivs jag så himla bra på mitt nya jobb.. så det är inte så fasligt jobbigt egentligen. Jag får ju en till chans ikväll.. eller på SVT-play.

Vad tyckte ni om julkalendern? Bra? Dålig?

Ska nu försöka leta reda på min kamerasladd så jag kan bjuda på lite bilder! För även om jag är helt uppslukad av mitt nya jobb så har det ju ändå julpyntats här hemma.. och hos min mor.

2 kommentarer:

Tess sa...

Vad roligt att du trivs så bra på ditt nya jobb :) Det gör ju livet så mycket lättare.
Jag tyckte väl kalendern var helt ok. Fanns en del potential även om den inte känns julig än så länge.

Livsnjutaren sa...

Hej jag hittade dig i havet av bloggar. Jag tycker faktiskt årets julkalender är rätt bra. Den har ju inte varit så jättebra sista åren. Men årets är riktigt kul;)Ha en fortsatt härlig advent.