söndag 31 juli 2011

Förlåt

Gick in på min blogg idag och ser att alla mina planerade inlägg aldrig lades upp i julas. Försökte publicera dem nu, men de är bara fulla av koder. Så jag måste be så hemskt mycket om ursäkt till alla deltagare i julswappen! Jag hade planerat ett inlägg som skulle publiceras på rätt dag, där det stod vem som skickat till vem, men jag kan tyvärr inte komma åt det nu. Anledningen till att jag inte varit in tidigare är för att vintern och våren var en rätt jobbig tid i mitt liv med sjukskrivning och stora beslut. Faktiskt såpass stora att jag numera bor i England! Jag mår bra igen och satsar på en ny vinkling på julbloggen i år härifrån Storbritannien.

Jag hoppas vi ses i höst igen. Nya tag, eller hur mina vänner?

3 kommentarer:

ASSA sa...

Hvis du har kopiert tekst fra en annen side vil alle koder fra denne være med i teksten, og du må velge ikke vis koder i innlegget før lagring ☺
Godt å høre at alt er bra med deg nå♥
Lykke til med juleforberedelser og livet i England!

Åsa sa...

Vad skönt att du mår bra igen, och vad roligt att du flyttat till England (det var väl kärleken där?). Ska bli jätteroligt att läsa om dina julupplevelser i England!

Victorias Jul sa...

Åh vad mysigt med julförberedelser i England, jag kommer med spänning att följa din blogg. Jag skulle gärna åka till england