onsdag 17 september 2008

Julfilmer på väg!

Idag var jag spontan. Superspontan! Jag beställde en hel hög med filmer från Ginza, bara för att jag vill ha dem hemma.. på riktigt.. och inte bara på datorn. Jag hade visserligen två presentkort à 100:- där, men det kostade ändå litegrann. Det var verkligen helt oplanerat men det känns riktigt bra då julfilmer är de enda filmer som jag verkligen gillar samt ser om och om igen.

Det blev en härlig blandning av filmer som jag älskar, som jag vill se och sådana som var riktigt billiga:
  1. Polarexpressen
  2. A Christmas romance
  3. A holiday to remember
  4. Ett päron till farsa firar jul
  5. Love actually
  6. Nu är det jul igen
  7. Nu är det jul igen 2
  8. Nu är det jul igen 3
  9. Tomten är far till alla barnen
Nu längtar jag efter att julemånaden ska vara här så jag kan krypa upp i soffan under en filt, mumsa på pepparkakor, dricka julmust eller glögg och kika på någon av mina nya filmer.

0 kommentarer: