fredag 26 december 2008

Min jul

De sista dagarna har bloggen fått ligga i dvala medan jag har firat jul. Det har varit uppesittarkväll och två julaftnar (både julafton och juldagen blir julafton när man har skilda föräldrar) så det har varit intensiva dagar. Men det är bara roligt! Det är så julen ska vara! Å även om man alltid har någon omkring sig så är vi duktiga på att inte stressa ihjäl oss. Vi tittar på filmer, lagar mat tillsammans, spelar spel och bara njuter av att få vara tillsammans.

Idag kommer min älskade sambo hem från sitt julfirande hos sina föräldrar men det blir lite förrän ikväll. Fram tills dess ska jag njuta av någon av mina nya böcker.. och kanske fota mina julklappar? Jag fick en hel hög.. jag måste varit snäll.

Jag hoppas ni verkligen njuter av denna underbara långlång helg!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Böcker hör julen till :)