fredag 26 december 2008

Mina julklappar

Jag måste verkligen ha varit snäll med tanke på hur många och fina paket jag fick! Man skulle ju kunna tro att julklappshögen ska minska med åren.. men så verkar det inte vara. Jag är supernöjd med alla mina paket och hoppas att alla ni andra också är det. För visst är det så att även om julklapparna inte är det viktigaste, så är de ändå rätt roliga att få? Det tycker i alla fall jag.


Kläder.


Väggalmanacka från en kinarestaurang. (Skämtpresent)


Grytlapp.


Ny matta till vardagsrummet.


Fjällräven-ryggsäck.


Böcker.


Smycken.


Skor.


Salladsset med skål, salladsbestick, servetter, duk och spray.


Chips- och dipfat.


Snurrbricka.


Termos.


Planeringskalender.

Makeup & hudprodukter.


Presentkort på Cervera och pengar.

Tidningsprenumeration på VK i 6 månader.

Ett par jeans som jag själv får välja ut när jag går med mamma på stan.

Jag har fått mina julklappar av: mamma & hennes sambo, pappa, mormor & morfar, farmor & farfar, kusin med familj, tjejgänget (julklappen à 200:-) och sambon.

0 kommentarer: