onsdag 31 december 2008

Tack för i år

Jag vet att julen egentligen inte har nått sitt slut än men för mig når den i alla fall ett delslut idag. För mig är den "riktiga" julen tiden från advent fram tills nyår. Efter nyår drar ju nämligen vardagen igång igen och då finns tyvärr varken samma tid eller känsla för julefrid. Men julen tar ju inte slut förrän på tjugondag knut egentligen! Så fram tills dess får julpyntet hänga med i alla fall :) Lite mer måste jag ju få njuta!

Så jag måste bara få tacka er som följt mig genom min jul! Ni har blivit betydligt fler än jag någonsin hade kunnat drömma om och det glädjer mig. Men vi ses väl till julen 2009? Det håller jag mina tummar för. Sedan kanske det dyker upp något inlägg någon gång under året.. om jag hittar något som faller in under jultemat.

En stor kram från mig till er alla!

0 kommentarer: