onsdag 30 september 2009

Lite nytt hos Ellos

Äntligen börjar webshoparna få in lite julsaker. På tok för tidigt säger mina inte lika julgalna vänner, men för mig är det ett tecken på att det verkligen börjar närma sig nu. Jag bara njuter..

Ellos har nu också börjat fylla på med lite julsaker. Än så länge är det ganska lite men om man fortsätter titta in så lär man finna mer saker nu när julen närmar sig med stormsteg.

Trots det magra utbudet hos Ellos har jag redan hittat några saker som jag tycker är fina. Dessa sängkläder spanade jag in redan förra året men det blev aldrig av att jag köpte dem då jag köpte de andra. Jag är dock lite sugen på dem nu. De är så fina!

Sedan tycker jag att denna julgardin med julbockar på är riktigt fin. Jag tror dock inte att den skulle passa in så bra hemma hos mig då jag satsar på rött och inte vitt när jag julpyntar. Men om jag hade haft en mer vit julpyntning hade jag absolut funderat på den.

Foton: Ellos

0 kommentarer: