måndag 28 december 2009

Julklappar

Tomten kom med jättemånga fina julklappar åt mig i år. Jag måste varit riktigt, riktigt snäll!


Clinique hudprodukter.
Shower gel och Body butter från Body Shop.
Två nagellack.
Shower cream och Body cream från Oliv Naturell.
Lancôme Hypnôse-parfym i paket med bodylotion och shower gel.
Lancôme Hypnôse Mascara i paket med remover och kajalpenna.


Två par strumbyxor (bruna och spets).
Tubtopp med paljetter.
Två kjolar (flerfärgad och svart).
Trosor.
2 par leggings (bruna och silvriga).
Pyjamas.
Brun långärmad tröja.
Over knee-strumpor.
Långt blått linne.
Svart polotröja.
Rosaaktig tunika.
Mysdress med rosa tröja och haremsbyxor.


Svart handväska.
Svarta pumps.
12 stabilo-pennor.
Vilhelminaskeden (halsband).
2 böcker (Peter Robinson - Kall som graven och Gerda Antti - Min man David).
Sängkläder.
Handdukar.
Presentkort på MQ.
Planeringskalender för 2010.
Sällskapsspelet Absolut överens.

Med här finns inte datorn som jag fick av min pappa ett tag innan jul, julklappen från julswappen eller julklappen från lilla julafton. Jag fick dessutom pengar så en digitalkamera är på väg hem till mig (det har varit en mardröm att försöka ta årets alla bilder till bloggen med mobilkameran) och lite böcker.

Hoppas ni andra är lika nöjda med era julklappar som jag är!

0 kommentarer: